PKN
Grote Kerk Almelo

Grote Kerk Almelo open Grote Kerk Almelo open
Permanente tentoonstelling op het koor van een kanselbijbel, gedrukt door Pieter Keur, kerkboeken, een zilveren doopbekken en een tinnen en zilveren avondmaalsstel. Aan een nieuwe uitgave van een boek wordt nu gewerkt.

Icoon ’de esis' in het stiltecentrum

We kregen een oude icoon als geschenk. In de 'de esis' afbeelding ziet u de tronende Christus in heerlijkheid omringd door Maria, Johannes de Doper, engelen en heiligen. In het licht van een kaars dringt het Licht der wereld door en in de stilte komen we tot rust om na te denken over ons leven en hoe we leven. Hier ervaren we de geborgenheid in Christus en het kan ons overkomen om in de onzegbare stilte God te ontmoeten.

Hier vindt u gegevens over namen en telefoonnummers.
Verder informatie over parkeren en routebeschrijving.

contact >>

meer

Kerkdienst luisteren / gemist
Het is mogelijk rechtstreeks via internet de kerkdienst te beluisteren. Ook achteraf.
Klik op kerkdienstgemist.
En maak vervolgens een
keuze welke dienst u wilt beluisteren.

De andere wijkgemeentes:

Privacyverklaring PGA Almelo
De wijkgemeente
de Grote Kerk maakt gebruik van de Privacyverklaring van
de Protestantse Gemeente Almelo.

Deze verklaring staat op de Centrale website onder de volgende link: